Thursday, May 20, 2010

Oh, those funny stripes..

Leidsin täna enda laualt viis valget nööpi...mu ühe pooleli oleva projekti küljest võetud. No miks peavad nööbid lihtsalt valged olema?! Masendavalt igav ju. Muidugi ei jätnud ma neid sinna samasse vedelema, sobrasin natuke aega oma sahtlites ja leidsingi lõpuks üles oma sinise tekstiilivärvi ja mingi peenikese pintsli, mis oli kuivanud kivikõvaks(ilmselt sellepärast,et ma ei viitsi kunagi oma pintsleid pesta kui ma neid kasutanud olen :D).Vajalikud asjad olemas, võis töö alata. Kuna ma olen jätkuvalt suvelainel, siis otsustasingi, et teen sinise- valge triibulised nööbid.Asja juures on ainult üks miinus, ma ei oska neid nööpe mitte ühegi asja külge sobitada, nii et kui kellelgi tuleb hea idee, siis andke teada;)






/Today I found five buttons on my desk...taken from one of the projects that I haven´t finished yet. Why buttons has to be JUST white?! Soooooo boring, or what? So ofcourse I didn´t leave them there. I searched out my blue textilecolour and thin paintbrush wich was dried stonehard probably because i don´t wash my paintbrushes almost never:D Now I had all the things that I needed and work could begin. Summer is still on my mind so I decided to do blue-white striped buttons. There is only one minus, I have no ideas where I could match those, so if You have any ideas, then let me know;)

LIISA

No comments:

Post a Comment