Tuesday, May 18, 2010

Summer is ALMOST here!

Juba pikemat aega vedelesid mul kapis Miss Sixty valged pikad teksad, millega ma polnud umbes 2 aastat kuskil käinud. Ja siis mul tuligi idee,et teeks nad lühikeseks, sest hetkel on mu rahalised ressursid väga läbi ja ma poleks endale suveks nagunii uusi lühkareid saanud niipea lubada- seega võtsin käärid kätte,lõikasin sääred maha ja õmblesin ääred kinni ja voilaah tunni ajaga püksid valmis.




/For a long time I have had Miss Sixty´s long white jeans in my closet wich I haven´t worn for about 2 years...And then suddenly I got an idea to make them short because at the moment my financial ressources are totally over and I wouldn´t had any possibility to buy new ones for summer. So I took the scissors , cut the long part off and sew sides together- and shorts were ready with only one short hour,yaaay!/

LIISA

No comments:

Post a Comment